Wereldwijde service on site

Wij zijn dankzij onze gespecialiseerde on-site ingenieurs, ook actief in het uitvoeren van herstellingen en het geven van technische bijstand ter plaatse. Onze mensen, uw team! Een verslag van een wel heel speciale service-on-site die we deze zomer hebben uitgevoerd.

09 juli, 16u00. Een Engelstalig gesprek komt binnen bij ABC. Dit met een prangende vraag naar technische bijstand. Op dat moment wisten we nog niet dat deze field-service nodig was in Denemarken én offshore.

09 juli, 20u00. Niels & Steven vertrekken naar Esjberg te Denemarken met een 10 uur durende rit in het vooruitzicht.

10 juli, 5u15. Na een hartelijke ontvangst aan de REM Gambler, staat eerst een kort maar stevig (lees Engels) ontbijt op het programma. Direct volgt een briefing over de foutstelling. De fout bevond zich in een GEM80 rack, waardoor de verderzetting van het project en uitvaren onmogelijk was. Van offshore naar onshore.

10 juli, 6u30. Niels en Steven vliegen erin en gaan op zoek naar de oorzaak van het probleem. Tijdens hun zoektocht werden Niels en Steven ‘aangemoedigd’ door de voltallige scheepscrew. Deze waren namelijk hun dagen aan wal al grondig beu.

10 juli, 11u30. Tot grote vreugde van iedereen die aanwezig was, startte de machine succesvol op! Tijd voor een snelle hap en een powernap van een klein uurtje. Hierna vroeg de klant tevens om een redundant systeem op te zetten met stukken uit onze stock van obsolete electronic parts.

11 juli, 3u00. Ettelijke uren later, staat hun reservesysteem klaar en wordt het getest. De voltallige crew wordt gewekt om 2 uur later van wal te steken. Hierna krijgen Niels en Steven hun welverdiende nachtrust.

11 juli, 21u00. Thuiskomst bij ABC Industrial Parts in Kruishoutem met een tevreden klant en een leuk avontuur rijker.

Deel deze pagina op Sociale Media